نوشته شده توسط : afsaneh

تعیین وقت سفارت آمریکا:

شما مسافرین محترمی که قصد سفر به کشور آمریکا را دارید می توانید از خدمات مجموعه ویزا پارت استفاده کرده و در سریع ترین زمان ممکن، اقدام به اخذ وقت سفارت آمریکا، نمایید. بدین منظور کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. تماس با مجموعه ویزا پارت به شماره 09031991712 یا 86043219-86044395
  2. ارسال مدارک لازم از طریق تلگرام به شماره 09031991712
  3. تعیین وقت سفارت توسط ما
  4. واریز مبلغ تعیین شده توسط شما
  5. ارسال وقت سفارت کشور مربوطه توسط ما

 

 

1. وقت سفارت تحصیلی آمریکا

وقت سفارت آمریکا

برای اخذ ویزای دانشجویی آمریکا شما می بایست از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش بگیرید. نحوه درخواست پذیرش از دانشگاه های دولتی و خصوصی امریکا به طور کلی یکسان می باشد، پس مطالعه وب سایت دانشگاه و اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش ، شهریه دانشگاه و آخرین فرصت زمانی جهت ارسال درخواست پذیرش، و آزمون های استاندارد، متقاضی می بایستی مدارک درخواستی توسط دانشگاه مقصد را در محدوده زمانی مشخص جهت بررسی به واحد پذیرش تحصیلی دانشگاه ارسال نماید. متقاضیانی که اخرین مدرک تحصیلی خود را درخارج از امریکا اخذ نموده اند، می بایستی مدرک تحصیلی خود را به یکی از سازمان های ارزشیابی مدارک تحصیلی در امریکا جهت اعتبار دهی به مدرک ارسال نمایند. پس از ارسال مدارک تحصیلی ارزشیابی شده خود به بخش دپارتمان پذیرش دانشگاه و پرداخت هزینه مربوط به بررسی درخواست پذیرش Application fee ، فرآیند بررسی مدارک و تعیین سطح علمی متقاضی مطابق با استانداردهای تعریف شده آن دانشگاه آغاز می گردد. مدت زمان بررسی مدارک در دانشگاه های مختلف متفاوت بوده و به طور کلی بستگی به زمان شروع ترم تحصیلی دارد که دانشجو قصد آغاز تحصیلات خود را داشته است. توجه داشته باشید نمرات آزمون ها باید مستقیماً توسط سازمان مسئول برگزاری آزمون به دانشگاه مربوطه ارسال گردد. دانشگاه ها و دانشکده های آمریکایی درخواست می کنند که توصیه نامه هایی مستقیماً توسط معلمین، اساتید، کارفرماها، یا سایر افرادی که از نقاط قوت شما آگاه هستند ارسال شود. اسناد و مدارکی که به زبان انگلیسی نیست باید به همراه ترجمه انگلیسی آنها ارائه شود.

مدارک مورد نیازدر مقاطع مختلف

اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی

۱- ترجمه رسمی مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی همراه با ریز نمرات.

۲- کپی مدرک TOEFL یا IELTS (در صورت وجود)

۳- کپی از صفحه اول پاسپورت (ترجمه شناسنامه برای کسانی که پاسپورت در حال حاضر ندارند).

۴- رزومه شخصی (Resume\CV) به زبان انگلیسی

۵- ارسال پروفایل کاری برای رشته های مرتبط با طراجی ، گرافیک و یا معماری.

اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد

۱- ترجمه رسمی مدرک لیسانس همراه با ریز نمرات چهارساله

۲- کپی مدرک TOEFL یا IELTS (در صورت وجود)

۳- کپی از صفحه اول پاسپورت (ترجمه شناسنامه برای کسانی که پاسپورت در حال حاضر ندارند).

۴- تاییده مقالات به زبان انگلیسی

۵- ترجمه از صفحه آخر پایان نامه همراه با تأیید از دانشگاه

۶- رزومه شخصی (Resume/CV) به زبان انگلیسی

۷- حداقل ۳ توصیه از اساتید (۴ توصیه نامه پیشنهاد می شود)

۸- کپی از مدرک GRE/GMAT (در صورت وجود)

۹- انگیزه نامه تحصیلی در خصوص رشته مورد علاقه (Statement of purpose)

اخذ پذیرش در مقطع دکتری

۱- ترجمه رسمی از کلیه مدارک دانشگاهی لیسانس و فوق لیسانس به همراه ریز نمرات

۲- کپی از مدرک TOEFL با حداقل نمره ۹۰ از آزمون IBT و ۵۵۰ از آزمون PBT

۳- کپی از مدرک GRE/GMAT (در صورت وجود)

۴- حداقل ۴ توصیه نامه تحصیلی از استاد ، مدیران همکار و محققان همکار

۵- پروپوزال تحقیقاتی در مورد رشته مورد نظر برای تحصیل در مقطع دکتری

۶- ترجمه رسمی از صفحه آخر پایان نامه های لیسانس و فوق لیسانس با ذکر نمره

۷- رزومه و سوابق کاری (Resume/CV)

۸- تاییده مقالات علمی منتشر شده (در صورت وجود)

۹- ترجمه رسمی کلیه مدارک مثبت تحصیلی، تحقیقاتی،کاری،سمینار ها، تشویق نامه ها و … (در صورت وجود)

۱۰- کپی از صفحه اول پاسپورت (ترجمه شناسنامه برای کسانی که در حال حاضر پاسپورت ندارند)

۱۱- انگیزه نامه تحصیلی (Statement of Purpose)

۱۲- در صورت نیاز ممکن است دانشگاه از متقاضی درخواست Essay نماید.

2. وقت سفارت تجاری آمریکا

وقت سفارت آمریکا

این مقاله توسط مشاورین ارشد و وکلای برتر برای عزیزانی که تمایل دارند با ویزای کاری وارد کشور آمریکا شوند تنظیم و تحریر شده است امید است در خصوص مهاجرت به آمریکا به طرق مختلف و اخذ اقامت آمریکا اطلاعات مختصر و مفیدی دریافت کنید ولی برای انتخاب مسیر مهاجرت خود با موسسه ی حقوقی ما تماس حاصل کنید و از مشاوره ی تخصصی و رایگان ما بهره مند شوید .

کشور آمریکا کشور آمال و آرزوها ی خیلی از مردم جهان است بخاطر شرایط جوی و اقتصادی و شرایط رفاه اجتماعی بالا خیلی ها به دنبال پیدا کردن بهترین راه مهاجرت به آمریکا هستند و همانطور که می دانید اخذویزای امریکا بسیار دشوار است حال با هر عنوانی که بخواهید وارد آمریکا بشوید باید دلیل موجهی داشته باشید که افسر ویزا به اقناع برسد و به شما ویزا بدهد اعطای تابعیت از طریق خاک در کشور امریکا این سخت گیری را توسط افسر ویزای افزون تر کرده است .چون هر خانم بارداری بتواند با هر عنوانی وارد خاک آمریکا شود و بتواند فرزند خود را به دنیا بیاورد نه تنها فرزندش تابعیت آمریکایی میگیرد بلکه همه ی افراد خانواده به تبع فرزند متولد شده تابعیت آمریکایی اخذ می کنند.

ما در این مقاله بر آن هستیم که به صورت مختصر راه های مهاجرت به آمریکا را بررسی کنیم و به طور گسترده در خصوص مهاجرت کاری به آمریکا مباحثی را ارائه دهیم برای مهاجرت به آمریکا راه های متفاوتی همچون تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و …وجود دارد. عزیزانی که در سن مناسب تحصیلی هستند و از پس هزینه ها ی تحصیل در آمریکا برمی آیند و ابزار های مناسب و کافی برای تحصیل در آمریکا را دارند برای تحصیل در آمریکا اقدام می کنند. قاعدتا فردی که در این کشور تحصیل می کند برای پیدا کردن کار نسبت به دیگر افراد در امریکا در اولویت هستند.

بهتر است قبل از مهاجرت تحصیلی به آمریکا روی رشته هایی که در آمریکا برای کار بازار کار خوبی دارند دقت کافی را مبذول دارید تا در آینده برای اخذ ویزای کاری امریکا دچار مشکل نشوید. تا از این طریق به اقامت کاری در امریکا دست پیدا بکنید. شما برای انتخاب مناسب رشته ی تحصیلی خود می توانید از مشاورین مجرب ما مشورت بگیرید و حتی برای پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی خود به موسسه ی حقوقی ما تکیه کنید.

مهاجرت کاری که موضوع مقاله ی ما هم هست در سطرها ی بعدی مورد بررسی قرار می دهیم و اما سرمایه گذاری در آمریکا آخرین راه برای عزیزان است که قصد مهاجرت به امریکا را دارند چون موسسه ی ما مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را زیاد نمی پسندد و پیشنهاد می کند با تایپ ویزای دیگر حتی توریستی وارد کشور شوید اصطلاحا قاعده ی بازی را یاد بگیرید و خودتان سرمایه گذاری بکنید چون سرمایه گذاری یک امر ریسکی است و امکان سوخت شدن سرمایه ی شما بسیار بالاست. بهترین تایپ ویزا برای مهاجرت ویزای کاری است از این جهت که شما اگر موفق شوید و کار پیدا کنید یا با کارفرمایی قرارداد منعقد بکنید مسیر رسیدن به اقامت برای شما کوتاه و آسان تر می شود و شما با هر تایپ ویزایی غیر از کاری بخواهید وارد آمریکا بشوید اینکه به اقامت برسید روند طولانی مدت و سخت حقوقی و قانونی را باید پشت سر بگذارید .

ویزای کاری امریکا یا همانH1B ویزایی است که با داشتن این ویزا میتوانید به عنوان نیروی کاری وارد آمریکا شوید جالب است بدانید که ویزای کاری آمریکا را به آسانی نمی توان اخذ کرد و آن به این صورت است که شما حتما باید کارفرمایی یا موسسه یا شرکت خاصی در آمریکا پیدا کنید که متقاضی کار شما باشند و از قبل اطلاعیه جستجوی کارمند خود را در آمریکا به مدت سه ماه سپس در اروپا زده باشد اگر نیروی کاری خود را پیدا نکرد می تواند شما را از خارج از کشور وارد بکند که درصد کاریابی از این طریق به 20 درصد حتی پایین تر می رسد. مهاجرت با ویزای کاری ارامش روانی خاصی را فراهم می کند از آن جهت که فرد مهاجر تنها به اندوخته ی مالی خود اکتفا نمی کند و به حقوق و مزایایی که دریافت می کند تکیه می کند .حداکثر مدتی که شما با ویزای کاری می توانید در آمریکا باشید نهایتا 3 سال است و امکان تمدید این ویزا تا سه سال دیگر وجود دارد و حین این مدت کارفرما می تواند برای کارمند خود درخواست گرین کارت آمریکا را بکند اگر شش سال گذشت و هیچ اتفاقی در خصوص اقامت افراد نیفتد باید خاک امریکا را ترک بکنند و دوباره برای ویزای کار آمریکا درخواست بدهند .

مدارک لازم جهت وقت سفارت تجاری آمریکا

1- گواهي اشتغال به کار
2- حکم کارگزيني يا بازنشستگي
3- فيش حقوقي
4- روزنامه رسمي و آگهي تغييرات و تصميمات شرکت
5- کارت بازرگاني يا پرسنلي
6- جواز کسب
7- پروانه بهره وري
8- پروانه مطب و پروانه دائم طبابت
9- پروانه سازمان نظام مهندسي
10- گواهي شوراي اصناف

3. وقت سفارت توریستی آمریکا 

وقت سفارت آمریکا

گفتنی است شانس اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا برای افرادی که به همراه خانواده خود جهت اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا اقدام می نمایند پایین تر از افرادی است که به صورت انفرادی جهت اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا اقدام می نمایند. بطور مثال در صورت احراز شرایط فوق الذکر مثل نامه حساب بانکی، اسناد ملکی و دیگر مدارک مورد نیاز، اگر در یک خانواده 4 نفره پدر یا مادر خانواده به صورت انفرادی اقدام به دریافت ویزای توریستی آمریکا نمایند، شانس زیادی جهت اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا خواهند داشت ولیکن اگر همه خانواده جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا به صورت همزمان اقدام نمایند، همه افراد از شانس کمتری در اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا برخوردار خواهند بود.

پارامتر دیگری که می تواند شانس افراد را در جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا افزایش دهد، حضور یک فرد از اقوام درجه اول فرد(نظیر پدر، مادر، برادر، خواهر و ….) در کشور آمریکا است. بدین صورت که اگر یکی از اقوام فرد، دعوت نامه ای جهت بازدید وی از ایشان، برای فرد متقاضی ارسال نماید، شانس اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا برای فرد، افزایش می یابد. گفتنی است ویزاهای توریستی در کشور آمریکا همانندکشور انگلستان می باشد و نسبتا شرایط یکسانی را دارا می باشند. ویزاهای توریستی در اقصی نقاط دنیا بصورت ویزاهای تک وروده (Single entry) و یا ویزاهای چند وروده (Multiple) به افراد متقاضی اختصاص می یابند. در سال های اخیر کشور آمریکا، ویزاهای توریستی خود را بصورت ویزاهای چند وروده به متقاضیان ورود به خاک کشور آمریکا از طریق ویزای توریستی ارائه می کند.

مدارک لازم برای وقت سفارت توریستی آمریکا

  1. مدارک شناسایی مورد نیاز فرد نظیر پاسپورت
  2. شناسنامه و ترجمه های آن ها
  3. نامه های بانکی
  4. اسناد مالکیت منزل یا زمین
  5. نامه های کاری فرد که نشان از اشتغال به کار وی در موقعیت خاص شغلی را دارد.
  6. نامه اشتغال متقاضی به تحصیل در دانشگاه های ایران شانس خود را جهت اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا، افزایش دهند.


:: برچسب‌ها: وقت سفارت آمریکا , ویزا آمریکا , آمریکا , مدارک ویزای آمریکا , سفارت آمریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afsaneh

تعیین وقت سفارت آمریکا:

شما مسافرین محترمی که قصد سفر به کشور آمریکا را دارید می توانید از خدمات مجموعه ویزا پارت استفاده کرده و در سریع ترین زمان ممکن، اقدام به اخذ وقت سفارت آمریکا، نمایید. بدین منظور کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. تماس با مجموعه ویزا پارت به شماره 09031991712 یا 86043219-86044395
  2. ارسال مدارک لازم از طریق تلگرام به شماره 09031991712
  3. تعیین وقت سفارت توسط ما
  4. واریز مبلغ تعیین شده توسط شما
  5. ارسال وقت سفارت کشور مربوطه توسط ما

 

 

1. وقت سفارت تحصیلی آمریکا

وقت سفارت آمریکا

برای اخذ ویزای دانشجویی آمریکا شما می بایست از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش بگیرید. نحوه درخواست پذیرش از دانشگاه های دولتی و خصوصی امریکا به طور کلی یکسان می باشد، پس مطالعه وب سایت دانشگاه و اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش ، شهریه دانشگاه و آخرین فرصت زمانی جهت ارسال درخواست پذیرش، و آزمون های استاندارد، متقاضی می بایستی مدارک درخواستی توسط دانشگاه مقصد را در محدوده زمانی مشخص جهت بررسی به واحد پذیرش تحصیلی دانشگاه ارسال نماید. متقاضیانی که اخرین مدرک تحصیلی خود را درخارج از امریکا اخذ نموده اند، می بایستی مدرک تحصیلی خود را به یکی از سازمان های ارزشیابی مدارک تحصیلی در امریکا جهت اعتبار دهی به مدرک ارسال نمایند. پس از ارسال مدارک تحصیلی ارزشیابی شده خود به بخش دپارتمان پذیرش دانشگاه و پرداخت هزینه مربوط به بررسی درخواست پذیرش Application fee ، فرآیند بررسی مدارک و تعیین سطح علمی متقاضی مطابق با استانداردهای تعریف شده آن دانشگاه آغاز می گردد. مدت زمان بررسی مدارک در دانشگاه های مختلف متفاوت بوده و به طور کلی بستگی به زمان شروع ترم تحصیلی دارد که دانشجو قصد آغاز تحصیلات خود را داشته است. توجه داشته باشید نمرات آزمون ها باید مستقیماً توسط سازمان مسئول برگزاری آزمون به دانشگاه مربوطه ارسال گردد. دانشگاه ها و دانشکده های آمریکایی درخواست می کنند که توصیه نامه هایی مستقیماً توسط معلمین، اساتید، کارفرماها، یا سایر افرادی که از نقاط قوت شما آگاه هستند ارسال شود. اسناد و مدارکی که به زبان انگلیسی نیست باید به همراه ترجمه انگلیسی آنها ارائه شود.

مدارک مورد نیازدر مقاطع مختلف

اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی

۱- ترجمه رسمی مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی همراه با ریز نمرات.

۲- کپی مدرک TOEFL یا IELTS (در صورت وجود)

۳- کپی از صفحه اول پاسپورت (ترجمه شناسنامه برای کسانی که پاسپورت در حال حاضر ندارند).

۴- رزومه شخصی (Resume\CV) به زبان انگلیسی

۵- ارسال پروفایل کاری برای رشته های مرتبط با طراجی ، گرافیک و یا معماری.

اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد

۱- ترجمه رسمی مدرک لیسانس همراه با ریز نمرات چهارساله

۲- کپی مدرک TOEFL یا IELTS (در صورت وجود)

۳- کپی از صفحه اول پاسپورت (ترجمه شناسنامه برای کسانی که پاسپورت در حال حاضر ندارند).

۴- تاییده مقالات به زبان انگلیسی

۵- ترجمه از صفحه آخر پایان نامه همراه با تأیید از دانشگاه

۶- رزومه شخصی (Resume/CV) به زبان انگلیسی

۷- حداقل ۳ توصیه از اساتید (۴ توصیه نامه پیشنهاد می شود)

۸- کپی از مدرک GRE/GMAT (در صورت وجود)

۹- انگیزه نامه تحصیلی در خصوص رشته مورد علاقه (Statement of purpose)

اخذ پذیرش در مقطع دکتری

۱- ترجمه رسمی از کلیه مدارک دانشگاهی لیسانس و فوق لیسانس به همراه ریز نمرات

۲- کپی از مدرک TOEFL با حداقل نمره ۹۰ از آزمون IBT و ۵۵۰ از آزمون PBT

۳- کپی از مدرک GRE/GMAT (در صورت وجود)

۴- حداقل ۴ توصیه نامه تحصیلی از استاد ، مدیران همکار و محققان همکار

۵- پروپوزال تحقیقاتی در مورد رشته مورد نظر برای تحصیل در مقطع دکتری

۶- ترجمه رسمی از صفحه آخر پایان نامه های لیسانس و فوق لیسانس با ذکر نمره

۷- رزومه و سوابق کاری (Resume/CV)

۸- تاییده مقالات علمی منتشر شده (در صورت وجود)

۹- ترجمه رسمی کلیه مدارک مثبت تحصیلی، تحقیقاتی،کاری،سمینار ها، تشویق نامه ها و … (در صورت وجود)

۱۰- کپی از صفحه اول پاسپورت (ترجمه شناسنامه برای کسانی که در حال حاضر پاسپورت ندارند)

۱۱- انگیزه نامه تحصیلی (Statement of Purpose)

۱۲- در صورت نیاز ممکن است دانشگاه از متقاضی درخواست Essay نماید.

2. وقت سفارت تجاری آمریکا

وقت سفارت آمریکا

این مقاله توسط مشاورین ارشد و وکلای برتر برای عزیزانی که تمایل دارند با ویزای کاری وارد کشور آمریکا شوند تنظیم و تحریر شده است امید است در خصوص مهاجرت به آمریکا به طرق مختلف و اخذ اقامت آمریکا اطلاعات مختصر و مفیدی دریافت کنید ولی برای انتخاب مسیر مهاجرت خود با موسسه ی حقوقی ما تماس حاصل کنید و از مشاوره ی تخصصی و رایگان ما بهره مند شوید .

کشور آمریکا کشور آمال و آرزوها ی خیلی از مردم جهان است بخاطر شرایط جوی و اقتصادی و شرایط رفاه اجتماعی بالا خیلی ها به دنبال پیدا کردن بهترین راه مهاجرت به آمریکا هستند و همانطور که می دانید اخذویزای امریکا بسیار دشوار است حال با هر عنوانی که بخواهید وارد آمریکا بشوید باید دلیل موجهی داشته باشید که افسر ویزا به اقناع برسد و به شما ویزا بدهد اعطای تابعیت از طریق خاک در کشور امریکا این سخت گیری را توسط افسر ویزای افزون تر کرده است .چون هر خانم بارداری بتواند با هر عنوانی وارد خاک آمریکا شود و بتواند فرزند خود را به دنیا بیاورد نه تنها فرزندش تابعیت آمریکایی میگیرد بلکه همه ی افراد خانواده به تبع فرزند متولد شده تابعیت آمریکایی اخذ می کنند.

ما در این مقاله بر آن هستیم که به صورت مختصر راه های مهاجرت به آمریکا را بررسی کنیم و به طور گسترده در خصوص مهاجرت کاری به آمریکا مباحثی را ارائه دهیم برای مهاجرت به آمریکا راه های متفاوتی همچون تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و …وجود دارد. عزیزانی که در سن مناسب تحصیلی هستند و از پس هزینه ها ی تحصیل در آمریکا برمی آیند و ابزار های مناسب و کافی برای تحصیل در آمریکا را دارند برای تحصیل در آمریکا اقدام می کنند. قاعدتا فردی که در این کشور تحصیل می کند برای پیدا کردن کار نسبت به دیگر افراد در امریکا در اولویت هستند.

بهتر است قبل از مهاجرت تحصیلی به آمریکا روی رشته هایی که در آمریکا برای کار بازار کار خوبی دارند دقت کافی را مبذول دارید تا در آینده برای اخذ ویزای کاری امریکا دچار مشکل نشوید. تا از این طریق به اقامت کاری در امریکا دست پیدا بکنید. شما برای انتخاب مناسب رشته ی تحصیلی خود می توانید از مشاورین مجرب ما مشورت بگیرید و حتی برای پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی خود به موسسه ی حقوقی ما تکیه کنید.

مهاجرت کاری که موضوع مقاله ی ما هم هست در سطرها ی بعدی مورد بررسی قرار می دهیم و اما سرمایه گذاری در آمریکا آخرین راه برای عزیزان است که قصد مهاجرت به امریکا را دارند چون موسسه ی ما مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را زیاد نمی پسندد و پیشنهاد می کند با تایپ ویزای دیگر حتی توریستی وارد کشور شوید اصطلاحا قاعده ی بازی را یاد بگیرید و خودتان سرمایه گذاری بکنید چون سرمایه گذاری یک امر ریسکی است و امکان سوخت شدن سرمایه ی شما بسیار بالاست. بهترین تایپ ویزا برای مهاجرت ویزای کاری است از این جهت که شما اگر موفق شوید و کار پیدا کنید یا با کارفرمایی قرارداد منعقد بکنید مسیر رسیدن به اقامت برای شما کوتاه و آسان تر می شود و شما با هر تایپ ویزایی غیر از کاری بخواهید وارد آمریکا بشوید اینکه به اقامت برسید روند طولانی مدت و سخت حقوقی و قانونی را باید پشت سر بگذارید .

ویزای کاری امریکا یا همانH1B ویزایی است که با داشتن این ویزا میتوانید به عنوان نیروی کاری وارد آمریکا شوید جالب است بدانید که ویزای کاری آمریکا را به آسانی نمی توان اخذ کرد و آن به این صورت است که شما حتما باید کارفرمایی یا موسسه یا شرکت خاصی در آمریکا پیدا کنید که متقاضی کار شما باشند و از قبل اطلاعیه جستجوی کارمند خود را در آمریکا به مدت سه ماه سپس در اروپا زده باشد اگر نیروی کاری خود را پیدا نکرد می تواند شما را از خارج از کشور وارد بکند که درصد کاریابی از این طریق به 20 درصد حتی پایین تر می رسد. مهاجرت با ویزای کاری ارامش روانی خاصی را فراهم می کند از آن جهت که فرد مهاجر تنها به اندوخته ی مالی خود اکتفا نمی کند و به حقوق و مزایایی که دریافت می کند تکیه می کند .حداکثر مدتی که شما با ویزای کاری می توانید در آمریکا باشید نهایتا 3 سال است و امکان تمدید این ویزا تا سه سال دیگر وجود دارد و حین این مدت کارفرما می تواند برای کارمند خود درخواست گرین کارت آمریکا را بکند اگر شش سال گذشت و هیچ اتفاقی در خصوص اقامت افراد نیفتد باید خاک امریکا را ترک بکنند و دوباره برای ویزای کار آمریکا درخواست بدهند .

مدارک لازم جهت وقت سفارت تجاری آمریکا

1- گواهي اشتغال به کار
2- حکم کارگزيني يا بازنشستگي
3- فيش حقوقي
4- روزنامه رسمي و آگهي تغييرات و تصميمات شرکت
5- کارت بازرگاني يا پرسنلي
6- جواز کسب
7- پروانه بهره وري
8- پروانه مطب و پروانه دائم طبابت
9- پروانه سازمان نظام مهندسي
10- گواهي شوراي اصناف

3. وقت سفارت توریستی آمریکا 

وقت سفارت آمریکا

گفتنی است شانس اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا برای افرادی که به همراه خانواده خود جهت اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا اقدام می نمایند پایین تر از افرادی است که به صورت انفرادی جهت اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا اقدام می نمایند. بطور مثال در صورت احراز شرایط فوق الذکر مثل نامه حساب بانکی، اسناد ملکی و دیگر مدارک مورد نیاز، اگر در یک خانواده 4 نفره پدر یا مادر خانواده به صورت انفرادی اقدام به دریافت ویزای توریستی آمریکا نمایند، شانس زیادی جهت اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا خواهند داشت ولیکن اگر همه خانواده جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا به صورت همزمان اقدام نمایند، همه افراد از شانس کمتری در اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا برخوردار خواهند بود.

پارامتر دیگری که می تواند شانس افراد را در جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا افزایش دهد، حضور یک فرد از اقوام درجه اول فرد(نظیر پدر، مادر، برادر، خواهر و ….) در کشور آمریکا است. بدین صورت که اگر یکی از اقوام فرد، دعوت نامه ای جهت بازدید وی از ایشان، برای فرد متقاضی ارسال نماید، شانس اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا برای فرد، افزایش می یابد. گفتنی است ویزاهای توریستی در کشور آمریکا همانندکشور انگلستان می باشد و نسبتا شرایط یکسانی را دارا می باشند. ویزاهای توریستی در اقصی نقاط دنیا بصورت ویزاهای تک وروده (Single entry) و یا ویزاهای چند وروده (Multiple) به افراد متقاضی اختصاص می یابند. در سال های اخیر کشور آمریکا، ویزاهای توریستی خود را بصورت ویزاهای چند وروده به متقاضیان ورود به خاک کشور آمریکا از طریق ویزای توریستی ارائه می کند.

مدارک لازم برای وقت سفارت توریستی آمریکا

  1. مدارک شناسایی مورد نیاز فرد نظیر پاسپورت
  2. شناسنامه و ترجمه های آن ها
  3. نامه های بانکی
  4. اسناد مالکیت منزل یا زمین
  5. نامه های کاری فرد که نشان از اشتغال به کار وی در موقعیت خاص شغلی را دارد.
  6. نامه اشتغال متقاضی به تحصیل در دانشگاه های ایران شانس خود را جهت اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا، افزایش دهند.


:: برچسب‌ها: وقت سفارت آمریکا , ویزا آمریکا , آمریکا , مدارک ویزای آمریکا , سفارت آمریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afsaneh

وقت سفارت کانادا:

شما مسافرین محترمی که قصد سفر به کشور کانادا را دارید می توانید از خدمات مجموعه ویزا پارت استفاده کرده و در سریع ترین زمان ممکن، اقدام به اخذ وقت سفارت کانادا، نمایید. بدین منظور کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. تماس با مجموعه ویزا پارت به شماره 09031991712 یا 86043219-86044395
  2. ارسال مدارک لازم از طریق تلگرام به شماره 09031991712
  3. تعیین وقت سفارت توسط ما
  4. واریز مبلغ تعیین شده توسط شما
  5. ارسال وقت سفارت کشور مربوطه توسط ما

 

انواع وقت سفارت کانادا:

1. وقت سفارت توریستی کانادا

وقت سفارت کانادا

متقاضیان عزیزی که تمایل به بازدید جاذبه های کانادا – دیدار اقوام و دوستان و یا دعوتنامه جهت شرکت در کنفرانس –کنگره و بازدید کوتاه مدت را دارند می توانند این نوع ویزا را درخواست کنند.

مدارک لازم جهت وقت توریستی سفارت کانادا

اصل پاسپورت متقاضیان از سال 2007 تا کنون ( اسکن تمامی صفحاتی که مهر و یا ویزا دارند)
ترجمه سند ازدواج برای متقاضیان متاهل
ترجمه شناسنامه
تکمیل فرم های family information –application personal
مدارک شغلی و یا خود اشتغالی با ذکر عنوان شغلی و درآمد سالیانه – تاریخ شروع به کار-حکم بازنشستگی-فیش مستمری بگیری-کارت بازرگانی و گواهی اتاق بازرگانی برای تجار-پروانه طبابت و مطب –پروانه نظام مهندسی یا جواز ساخت برای مهندسین-روزنامه رسمی (آگهی تاسیس) برای کارفرمایان
دعوتنامه – که می تواند انواع مختلفی باشد بعلاوه اراِئه کارت شهروندی Canadian citizenship card یا شناسنامه کانادایی Canadian birth certificate و یا PR card از سوی دعوت کننده. در صورت امکان ارائه فرم های T1 یا T4 تاثیر بسزایی در این پروسه دارد. (در صورت عدم وجود دعوتنامه میتوان از رزرو هتل و رزرو پرواز نیز استفاده کرد)
مدارک مالی شامل نامه تمکن به زبان انگلیسی – گردش شش ماهه حساب –گواهی سپرده بلند مدت یا هر اوراق بهادر رسمی دیگر مانند اسناد ملکی و اتومبیل و یا اجاره نامه نیز قابل قبول می باشد.
یک قطعه عکس 4.5*3.5 رنگی پشت زمینه سفید (ترجیحا جدید)
نامه ی اشتغال به تحصیل از دانشگاه برای دانشجویان الزامیست.
کلیه مدارک فوق می بایست به انگلیسی ترجمه شود و به تایید دادگستری نیز برسد.

2. وقت سفارت تجاری کانادا

وقت سفارت کانادا

افرادی که برای حداکثر 6 ماه قصد اقامت درکانادا جهت بررسی و برآورد طرح های تجاری را دارند می توانند برای دریافت ویزای تجاری در گروه استاندارد ویزا (Standard Visa) اقدام نمایند.

مدارک لازم جهت وقت تجاری کانادا

گواهی اشتغال به کارفیش حقوقی

حکم کارگزینی

فیش بازنشستگی

حکم بازنشستگی

پروانه کسب

پروانه بهره برداری

پروانه وکالت

پروانه مطب

کارت بازرگانی
 

3. وقت سفارت تحصیلی کانادا

وقت سفارت کانادا

همان طور که می دانید دانشگاه های کانادا جزو بهترین دانشگاه های دنیا هستند و در حوزه های تخصصی رتبه های بالایی را توانسته کسب کند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کانادا برای تحصیل دارید مطمئن باشید که تحصیل در دانشگاه های کانادا می تواند در آینده، بستر مناسبی برای یافتن شغل برای شما باشد.
برای درخواست مجوز تحصیل باید نامه پذیرش از موسسات آموزشی تعیین شده داشته باشید. مدارس ابتدایی و راهنمایی کانادا نیازی به DLI ندارند. شما باید شماره ی موسسه آموزشی تعیین شده (DLI) که با حرف O شروع می شود در فرمتان بنویسید.
 

مدارک لازم برای وقت تحصیلی کانادا:

مدرک پذیرش / باید نامه پذیرش را مدرسه یا دانشگاه کامل کرده و آن را برایتان بفرستند و شما باید نامه اصلی را با فرم مجوز تحصیلی پر کرده و بفرستید.
مدرک شناسایی / پاسپورت خود و همراهان و۲ قطعه عکس جدید ۳٫۵*۴٫۵ زمینه سفید و هر یک از همراهان – نام و تاریخ تولد هر فرد باید پشت عکس نوشته شود.
مدارک مالی
نامه ی بانک از کانادا اگر پولتان را به کانادا فرستاده اید.
نامه وام دانشجویی از موسسه مالی
نامه تمکن مالی ۴ ماه اخیر
نامه ی تمکن مالی به همراه مبلغ مبدل به دلار کانادا
فیش واریزی تحصیل
نامه ی مالی ساپورت کننده چه شخصی باشد چه موسسه

اخذ وقت سفارت یونان

4. وقت سفارت دیدار خانواده کانادا

وقت سفارت کانادا

ویزای دیدار اقوام کانادا برای متقاضیانی است که می خواهند برای دیدار اقوام، دوستان و آشنایان وارد انگلستان شوند.
به طور کلی ویزاهای ویزیتور 6 ماه اعتبار دارند و به صورت Multiple صادر می گردند، یعنی متقاضی می تواند در طول اعتبار ویزا چندین بار وارد انگلستان شود. ویزاهای ویزیتور 1، 2، 5 و 10 ساله هم صادر می گردند.
در ویزای ویزیتور موارد متعددی توسط سفارت بررسی میشود که از مهمترین آنها میتوان به بررسی شرایط مالی، خانوادگی و اطمینان از ترک خاک انگلستان پیش از اتمام مهلت ویزای کانادا اشاره نمود.
افسران ویزا باید در مورد توانایی مالی متقاضیان در مورد تامین مخارج سفر به انگلستان، هزینه های اقامت، اسکان و هزینه های دیگر قانع شوند. درنتیجه باید اطلاعات و مدارک کامل و کافی در مورد توانایی مالی متقاضیان آماده و ارائه شود.

مدارك مورد نياز براي درخواست ويزاي دیدار اقوام كانادا:

1- اصل و کپی دعوتنامه ارسال شده از طرف فرد مقیم کانادا

2- کپی آخرین برگه مالیاتی دعوت کننده ( Notice of Assessment )

3- اصل نامه اشتغال به كار دعوت كننده در كانادا

4- كپي پشت و رو از كارت اقامت دائم يا سيتي زني دعوت كننده

5- اصل و كپي تمام صفحات پاسپورت متقاضی با حداقل یکسال اعتبار

6- کپی پاسپورت های قبلی در صورت وجود ویزای معتبر در آنها

7- کپی پاسپورت سایر اعضای خانواده که همراه شما نیستند.

8- اصل و ترجمه شناسنامه متقاضی ویزا

9- اصل گواهی بانکی جدید که در زمان درخواست بيش از یک ماه از تاریخ آن نگذشته باشد ( برای همه/هرحساب بانکی جاری / پس انداز، سپردۀ کوتاه مدت یا بلند مدت). گواهی بانکی باید حاوی نام شما /یا همسرتان، تاریخ افتتاح حساب، ماندۀ حساب، تراز ميانگين و/یاگردش حساب باشد. در صورتي كه بخش بين المللي بانكي كه نامه را صادر كرده است نامه انگليسي به دعوت شونده ارائه كندنيازي به ترجمه رسمي نيست.

10- الف) در صورتي كه دعوت شونده كارمند است لازم است نامه اشتغال به كار، حكم شغلي و چند فيش حقوقي خود را ارائه كند. اصل فارسي نامه اشتغال به كار، كپي فارسي حكم شغلي و فيش هاي حقوقي به همراه ترجمه رسمي بايد ارائه شود

ب)در صورتي كه متقاضی در شرکتی خصوصي سهامدار و یا مدير(مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره) باشد بايد مدارك مربوط به شركت خود را ترجمه رسمي نمايد. در اين موارد كپي برگه هاي مالياتي، روزنامه رسمي شركت و ليست پرسنل بيمه شده شركت و ترجمه رسمي آنها با مهر دادگستري و تأييد امور خارجه كمك پرونده خواهد بود. (مدارک باید ترجمه رسمی گردند و دارای مهر دادگستری و وزارت امور خارجه باشند)

ج) در صورتي كه دعوت شونده داراي جوازكسب است و در زمينه مرتبط با آن مشغول به فعاليت است، كپي فارسي جواز و ترجمه رسمي آن با مهر دادگستري و تأييد امور خارجه بايد ضميمه پرونده گردد.

د) در صورتي كه دعوت شونده داراي مدرك تحصيلي دانشگاهي است و در اين زمينه فعاليت ميكند ميتواند مدرك تحصيلي دانشگاهي خود را ترجمه رسمي كند.

11- مدارک ملکی متقاضی یا همسر ایشان شامل: اسناد املاک مسکونی و تجاری همراه با ترجمه رسمی آنها

12- در صورتی که فرد دیگری پرداخت هزینه های سفر و اقامت متقاضی را پرداخت مینماید باید در یک دفترخانه اسناد رسمی این موارد را در تعهدنامه قید نماید و اصل و ترجمه آن نیز لازم می باشد. علاوه بر تعهدنامه میبایست مدارک کاری شخص گارانتی کننده نیز ارائه شود.

13- در صورتي كه همسر متقاضي داراي شرايط شغلي مناسبي باشد مدارك شغلي همسر نيز ميتواند ضميمه پرونده شود تا شرايط مالي و شغلي او براحتي اثبات شود.

14- كپي برگه اشتغال به تحصيل يا آخرين گواهي تحصيلي فرزند يا فرزندان دعوت شونده همراه با ترجمه

در صورتیکه فرزند زیر 18 سال به همراه یکی از والدین یا بدون والدین خود سفر می کند، ارائه مدارک حضانت و یا اجازه نامه از والدین و یا والد دیگر که به این سفر نمی رود، ضروری است. لطفاً فتوکپی یک مدرک شناسایی عکس دار از هر یک از والدین را در این مورد ارائه فرمایید.

دو قطعه عكس جديد سایز 3.5 * 4.5 از دعوت شونده يا دعوت شوندگان

 



:: برچسب‌ها: وقت سفارت کانادا , ویزا کانادا , کانادا , مدارک ویزای کانادا , سفارت کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afsaneh

 

تعیین وقت سفارت مجارستان

شما می توانید برای اخذ وقت سفارت کشور مجارستان در تهران از خدمات مجموعه ویزا پارت استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن اقدام به اخذ وقت سفارت مجارستان نمایید.

شما مسافرین محترمی که قصد سفر به کشور مجارستان را دارید می توانید از خدمات مجموعه ویزا پارت استفاده کرده و در سریع ترین زمان ممکن، اقدام به اخذ وقت سفارت مجارستان، نمایید. بدین منظور کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. تماس با مجموعه ویزا پارت به شماره 09031991712 یا 86043219-86044395
  2. ارسال مدارک لازم از طریق تلگرام به شماره 09031991712
  3. تعیین وقت سفارت توسط ما
  4. واریز مبلغ تعیین شده توسط شما
  5. ارسال وقت سفارت کشور مربوطه توسط ما

 

انواع وقت سفارت مجارستان:

1. وقت سفارت توریستی مجارستان

مجارستان که در اروپای مرکزی قرار دارد یکی از اعضای معاهده شینگن است. پایتخت مجارستان شهر بوداپست می باشد که یکی از زیباترین پایتخت های کشورهای اروپایی است. زیبایی این کشور موجب شده گردشگران بسیاری به این کشور سفر می کنند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی مجارستان

اصل گذرنامه معتبر با 6 ماه اعتبار از تاریخ حركت تور (امضاء شده).

اصل گذرنامه باطل شده (در صورت وجود).

فتوكپی از صفحات مشخصات گذرنامه و ویزاهای قبلی شنگن و مجارستان.

تكمیل فرم مشخصات فردی (به طور كامل)

هر فرد 2 قطعه عكس 4×3 رنگی، زمینه سفید و كاملاً از رو به رو.

ترجمه انگلیسی شناسنامه و فتوكپی فارسی مسافر تا تائید دادگستری و وزرات امور خارجه.

ترجمه انگلیسی گواهی اشتغال به كاریا روزنامه رسمی، یا پروانه كسب اتحادیه و گواهی اشتغال به تحصیل با مهر و تائید دادگستری و وزارت امور خارجه.

پرینت انگلیسی حساب جاری 3 ماه گذشته با مهر و امضاء (توسط بانك).

ترجمه انگلیسی سند مالكیت به نام مسافر تا تائید دادگستری و وزرات امور خارجه.

با توجه به شرایط اخذ ویزای هر كشور، سفارتخانه مربوطه این حق را برای خود محفوظ می دارد كه از شما مدارك دیگری نیز درخواست نماید.

ارائه ضمانت بازگشت الزامی است.

توضیحات

هر فرد باید گذرنامه جداگانه داشته باشد.

لطفاً از ثبت نام مسافرینی كه اخیراً تقاضای آنها برای ویزای شنگن رد شده است خودداری فرمائید.

در گواهی اشتغال به كار باید سمت و میزان درآمد مسافر ذكر شده باشد.

برای افراد محصل، گواهی اشتغال به تحصیل الزامی است.

برای افراد بازنشسته، حكم بازنشستگی یا كارت بازنشستگی و یا آخرین فیش حقوقی الزامی است.

در صورتیكه پدر با خانواده مسافرت نمی كند، ترجمه انگلیسی رضایت نامه پدر خانواده جهت مسافرت همسر و فرزندان و تقبل هزینه ها الزامی است.

2. ویزای تحصیلی مجارستان

کشور مجارستان بخاطر داشتن دانشگاهی معتبر مقصد خوبی برای کسانی است که قصد تحصیل در یک کشور اروپایی را داند. برای تحصیل در مجارستان می توانید برای صدور ویزای تحصیلی مجارستان اقدام نمایید. برای اخذ این ویزا باید از یکی از دانشگاه های مجارستان پذیرش بگیرید که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی مجارستان از سفارت:

۶ قطعه عکس ۶*۴ رنگی پاسپورتی

هزینه ویزای تحصیلی مجارستان

گواهی تعهد پرداخت هزینه های دانشجو توسط پدر یا قیم در سربرگ محل کار آنها همراه با مهر و امضاء

فتو کپی شناسنامه مادر

گواهی اشتغال به کار پدر یا قیم در سربرگ محل کار آنها همراه با مهر و امضاء

ترجمه روزنامه رسمی یا جواز کسب محل کار پدر یا قیم

سند ملکی یا موبایعه نامه به نام قیم

پرینت حساب ۶ ماهه قیم به انگلیسی

گواهی پرینت بانکی موجودی به نام دانشجو

پرداخت شهریه کالج یا ترم اول دانشگاه قبل از تکمیل پرونده سفارت
بعد از تکمیل مدارک مورد نیاز در پرونده، نماینده موسسه با مراجعه به سفارت اقدام به تعیین وقت و ارائه مدارک مینماید، تااقدامات لازم برای صدور ویزا توسط سفارت انجام پذیرفته و نسبت به صدور ویزای دانشجویی اقدام نماید.

وقت سفارت ایتالیا

3. وقت سفارت تجاری مجارستان

اقامت کاری در مجارستان را می توانید با اقدام از طریق سفارت این کشور دریافت کنید. چنانچه متقاضی پدر خانواده باشد، این امکان وجود دارد که خانواده خود را نیز به همراه خود به این کشور ببرد. ارائه درخواست اخذ ویزای کار مجارستان به سفارت کشور مجارستان، مستلزم داشتن دعوت نامه ی کاری از طرف یک کارفرما در آن کشور است.

مدارک لازم برای وقت سفارت تجاری مجارستان

گذرنامه معتبر حداقل 3 ماه اعتبار

عکس رنگی 2 عدد سایز پاسپورتی

تکمیل فرم سفارت

برگه دعوت نامه

60 یورو هزینه سفارت

به همراه داشتن تمام پاسپورت های قبلی

گواهی اشتغال به کار (مسئولیت کاری، میزان حقوق، تاریخ شروع به کار)

اصل سند مالکیت

پرینت 3 ماهه بانکی

نامه ای مبنی بر قصد و نیت و برنامه سفر متقاضی

اگر متقاضی دارای شرکت می باشد مدارک رسمی شرکت (روزنامه رسمی –پرینت حساب)

کپی و اسکن پاسپورت سایر افراد تحت تکفل

انگشت نگاری عکس و مصاحبه در سفارت هم انجام می گیرد.

کپی و اسکن پاسپورت سایر افراد تحت تکفل

عکس رنگی همسر و همراهان هر کدام 2عدد

ترجمه سوء پیشینه متقاضی

رزرو بلیط رفت و برگشت

بیمه نامه سفر

وقت سفارت مجارستان

 



:: برچسب‌ها: وقت سفارت مجارستان , ویزا مجارستان , مجارستان , مدارک ویزای مجارستان , سفارت مجارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afsaneh

 

وقت سفارت هلند

شما می توانید برای اخذ وقت سفارت هلند در تهران از خدمات مجموعه ویزا پارت استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن اقدام به اخذ وقت سفارت هلند نمایید. جهت درخواست ویزا برای تقریباً تمامی سفارت خانه‌ها نیاز به وقت قبلی می باشد و متقاضیان جهت تحویل مدارک، انجام مصاحبه و انگشت نگاری در روز تعیین شده به سفارت مراجعه میکنند.

وقت سفارت هلند

شما مسافرین محترمی که قصد سفر به کشور هلند را دارید می توانید از خدمات مجموعه ویزا پارت استفاده کرده و در سریع ترین زمان ممکن، اقدام به اخذ وقت سفارت هلند، نمایید. بدین منظور کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. تماس با مجموعه ویزا پارت به شماره 09031991712 یا 86043219-86044395
  2. ارسال مدارک لازم از طریق تلگرام به شماره 09031991712
  3. تعیین وقت سفارت توسط ما
  4. واریز مبلغ تعیین شده توسط شما
  5. ارسال وقت سفارت کشور مربوطه توسط ما

 

انواع وقت سفارت هلند:

1. وقت سفارت توریستی هلند

ویزای توریستی هلند متعلق به کسانی است که قصد بازدید از این کشور را دارند و برای مدت معینی در هلند اقامت خواهند داشت. ویزای توریستی عموماً تا سه ماه از تاریخ صدور به متقاضی اجازه‌ی اقامت در کشور هلند را می‌دهد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی هلند

مدارکی که باید علاوه بر فرم پر شده درخواست ویزا، در وقت ملاقات و انجام مصاحبه همراه داشته باشید.

شناسنامه ایرانی: ترجمه رسمی شناسنامه با فتوکپی از تمام صفحات باید حتما موجود باشد.

اصل گذرنامه: اعتبار گذرنامه باید حداقل شش ماه بیشتر از پایان مدت زمان ویزای درخواستی باشد. کپی گذرنامه را تنها از صفحات یک تا پنج و همین‌طور صفحاتی که در آن‌ها مهر ویزاخورده، تهیه کنید.

سه قطعه عکس رنگی: توجه داشته باشید، در صورتی که اسامی همراهان در گذرنامه‌ی درخواست‌کننده‌ی ویزا ذکر شده باشد، دو قطعه عکس رنگی از هر کدام از همراهان نیز باید در مدارک موجود باشد.

*عکس مورد نظر باید ویژگی‌های ضروری ذیل را داشته باشد:

عکس رنگی

زمینه سفید

تمام‌رخ در ابعاد ۵. ۴* ۵. ۳ که کمتر از سه ماه پیش گرفته شده و کاملاً با ظاهر فعلی صاحب عکس همخوانی داشته باشد (طبق مقررات شنگن، عکس شما بر روی برچسب ویزا چاپ خواهد شد.)

آدرس محل کار و منزل به طور دقیق

اسناد وضع اجتماعی حرفه‌ای و تمکن مالی

برای کارمندان بخش دولتی: ترجمه‌ آخرین حکم کارگزینی

برای کارمندان بخش خصوصی‌: گواهی اشتغال به کار

برای صاحبان شرکت‌های خصوصی: ترجمه‌ روزنامه رسمی شرکت به همراه رزومه‌ی شرکت به زبان انگلیسی، دو سری کپی از اصل مدارک فارسی.

برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها: کارت بین‌المللی دانشجویی یا کارت عضویت هیئت علمی.

برای مشاغل آزاد: ترجمه جواز کسب و یا کارت بازرگانی مشروح عملیات آخرین ماه حساب بانکی شخصی پرینت حساب بانکی باید روی سربرگ انگلیسی و مهرشده به سفارت ارائه شود.

ترجمه‌ سند مالکیت، دو سری کپی از اصل مدارک فارسی

بلیط هواپیما یا رزرواسیون قطعی رفت و برگشت به مقصد هلند.

در صورت لزوم، فاکتور پرداخت‌ شده‌ هتل در هلند برای کل مدت اقامت.

بیمه نامه بین‌المللی پزشکی و بازگشت به کشور مبدأ(متقاضیان ویزا باید بیمه‌ مسافرت فردی یا جمعی داشته باشند) این بیمه باید:

هزینه‌های احتمالی بازگشت به میهن تحت مراقبت‌های پزشکی

هزینه‌های احتمالی نیاز به درمان و یا هزینه‌های بیمارستانی اضطراری را پوشش دهد.

تا پایان طول اقامت در تمام کشورهای منطقه شنگن معتبر باشد.

حداقل پوشش بیمه برای هر شخص مبلغ سی‌هزار یورو است. شرکت بیمه‌گذار باید نماینده‌ای معتبر در کشور هلند داشته باشد.

وقت سفارت هلند

زمان لازم برای دریافت ویزای توریستی هلند

برای ارائه‌ی مدارک احتیاج به وقت ملاقات و انجام مصاحبه از بخش ویزا سفارت هلند دارید که باید با در دست داشتن اصل گذرنامه و به صورت حضوری برای دریافت وقت ملاقات اقدام کنید.

2. ویزای تحصیلی هلند

تمام دوره‌ها برای تعمیق دانش دانشجویان و صاحبان مشاغل طراحی شده‌اند. دانشجویان دوره‌های آموزش بین المللی به تمامی امکانات زیربنائی آکادمیک هلند از جمله دانشگاه هلند کتابخانه‌ها دسترسی دارند. بسیاری از آموزش های بین المللی شامل مسافرت و بازدید‌های علمی از شرکت‌ها و کارخانجات و تاسیسات هلند و سایر کشورهای اروپائی می‌گردد.

کار دانشجویی در هلند

بخشی از هزینه های خود را میتوانید با کار در چهارچوب ضوابط (به ویژه از سال دوم به بعد) تأمین نمایید. بر اساس ضوابط دولت هلند، دانشجویان مجازند 10 ساعت در هفته کار کنند.

مدارک لازم برای ویزای دانشجویی هلند

اصل یا ترجمه رسمی مدارک و ریزنمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشگاه

کپی تمام صفحات گذرنامه

توصیه نامه از دو نفر استاد (برای افراد با تحصیلات دانشگاهی)

گواهی سابقه کار (در صورت وجود)

نمونه کار برای رشته های معماری و هنر

عکس پاسپورتی چهار قطعه

اصل یا کپی تأیید شده کارنامه آزمون زبان

رزومه

نامه انگیزش

3. ویزای تجاری هلند

افرادی که به عنوان تاجر و یا سرمایه گذار در یک کشور دیگر شناخته می شوند می توانند با این ویزا در کشور مربوطه تردد نمایند.

مدارک لازم ویزای تجاری هلند

اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 3 ماه بیشتر از تاریخ ویزا درخواستی

فرم درخواست ویزا

کارت ملی و شناسنامه

2 قطعه عکس رنگی 6 در 4 رنگی با پس زمینه سفید بدون روتوش

در صورتی که قبلا ویزا شنگن و یا ویزا کشور معتبر دیگری دریافت کرده اید کپی از آنها و مهر های ورود و خروج

نامه تمکن مالی و گردش 6 ماه آخر سپرده بانکی

گواهی اشتغال به کار که در آن تاریخ استخدام – سمت – میزان حقوق و مرخصی ذکر شده باشد به همراه فیش حقوقی. (برای کارمندان و کارگران)

پروانه کسب و یا ثبت شرکت و یا کارت بازرگانی (برای صاحبان مشاغل)

گواهی بازنشستگی (برای افراد بازنشسته)

گواهی اشتغال به تحصیل (برای دانشجویان)

بیمه مسافرتی

سند مالکیت (در صورت وجود)

رزرو هتل و بلیط هواپیما



:: برچسب‌ها: وقت سفارت هلند , ویزا هلند , هلند , مدارک ویزای هلند , سفارت هلند ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afsaneh

مراحل دریافت وقت سفارت اسپانیا:

 

 

1. ارسال مدارک جهت تعیین وقت سفارت اسپانیا

 

مدارک زیر جهت تعیین وقت سفارت کشور اسپانیا به شماره 09031991712 تلگرام شود

  • ارسال پاسپورت
  • شماره موبایلی که حتما در دسترس باشد
  • عکس 3 در 4

 

2. منتظر دریافت وقت ویزا اسپانیا خود باشید

 

 

 

بستگی به زمان و وقت سفارتی که برای کشور خاصی میخواهید زمان وقت ملاقات شما در سفارت تعیین می شود.

بعضی از کشور ها در همان روز زمان وقت سفارت شما تعیین می شود.

و در بعضی دیگر بسته به زمان درخواست شما 1 تا 90 روز زمان می برد.

 

 

 

 

3.پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت

 

 

 

پس از تایید کانفرم شما توسط سفارت با شما تماس گرفته می شود و پس از پرداخت هزینه کانفرم شما ارسال خواهد شد.

 

 

ارسال مدارک و پاسپورت برای وقت سفارت اسپانیا

 

لطفامدارک زیر را ارسال نمایید :

  • تصویرصفحه اول پاسپورت باکیفیت مناسب
  • تصویر 3*4 را به شماره ایرانسل 09303191712 یا آی دی تلگرام italiatime@ ارسال کنید

 

وقت سفارت اسپانیا چیست ؟

جهت درخواست ویزا برای تقریباً تمامی سفارت خانه ها نیاز به وقت قبلی میباشد و متقاضیان جهت تحویل مدارک ، انجام مصاحبه و انگشت نگاری در روز تعیین شده به سفارت مراجعه میکنند.هر سفارت خانه ای سیاست های خاص خودش را جهت اعطاء نوبت دارا میباشد و بنا به تعداد درخواست ها، روزهای مختلفی جهت درخواست ویزا به متقاضیان اعطاء میکنند.

وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا

تعیین وقت مصاحبه از سفارت اسپانیا

تعیین وقت سفارت اسپانیا

تعیین وقت سفارت اسپانیا

تعیین وقت ویزا برای ارائه مدارک از طریق حضوری و از طریق غیر حضوری امکان پذیر است. لطفا فقط برای وقت های غیر حضوری از طریق تلگرام اقدام کنید

وقت فوری سفارت از اسپانیا

برای درخواست وقت فوری برای سفارت های مختلف با شماره های 86044395 ،86043219 تماس بگیرید. وقت های فوری بسیار محدود است و به سرعت تمام می شود.

وقت مصاحبه برای دریافت ویزا اسپانیا در تهران

قبل از اینکه ابتدا وقت خود را در یکی از سفارتهای حوزه شینگن بگیرید باید به تاریخ دعوتنامه خود (چنانچه دعوتنامه دارید) دقت نمائید و بعد وقت خود را اپلای کنید، اگر تاریخ دعوتنامه حدودا 3 هفته دیگر باشد ممکن است سفارت به شما وقت 2 ماه دیگه یا 1 ماه دیگه بدهد که در این صورت دعوتنامه شما باطل خواهد شد چون به موقع وارد سفارت نشدید. در صورتی که شما از طرف یکی از بستگانتان در خارج از کشور تقاضای دعوتنامه میکنید حتما تاریخ سفر را 2 ماه بعد از آن لحظه که دعوتنامه دست شما خواهد رسید انتخاب کنید.

مدارک ویزای توریستی اسپانیا

مدارک ویزا اسپانیا

مدارک ویزا اسپانیا

این دسته از ویزا برای افرادی که مایل به اقامت در اسپانیا به مدت حداکثر 3 ماه هستند، می باشد و ممکن است در صورتی صادر شود که فرد در اسپانیا ضامن نداشته و یک تور در یک آژانس مسافرتی خریداری کند و یا بلیط و هتل رزرو کند.

متقاضی باید مدرکی مبنی بر اینکه او در این دسته قرار دارد ، ارائه دهد.

لیست مدراک مورد نیاز روادید توریستی اسپانیا در تهران

نکته: لطفا قبل از ارسال درخواست خود در تهران اطمینان حاصل کنید که بخش صلاحیت را بررسی کرده اید.

1. فرم ها:

فرم درخواست ویزا

  • پر شده با قلم آبی و یا نسخه چاپی از فرم پر شده آنلاین.
  • امضا اصلی متقاضی در فرم درخواست باید وجود داشته باشد.
  • دو نسخه کپی از فرم درخواست پر شده.

لیست مدارک

  • لیست مدارک باید به صورت پشت و رو چاپ شود.

فرم تأیید

فرم اظهارنامه

2. عکس ها:

  • 3 عکس جدید؛ اندازه: 4.5 در 5/3 سانتی متر
  • صورت و گوش ها باید 80 درصد عکس را پوشش دهند.
  • عکس باید متعلق به 6 ماه اخیر باشد.
  • زمینه عکس باید سفید باشد

2. نامه متقاضی:

  • هدف سفر
  • تاریخ سفر
  • تمام نامه ها باید شامل اطلاعات اشخاص همراه شامل اعضای خانواده، دوستان یا همکاران تجاری که به هدف مشترک سفر می‌کنند، باشد.

3. نامه اشتغال به کار

4. بلیط سفر.

5. بیمه مسافرتی:

  • بیمه شرکت طبق دستورالعمل اتحادیه اروپا میباشد.
  • بیمه باید حداقل 15 روز پس از زمان بازگشت به ایران معتبر باشد.
  • حداقل پوشش بیمه 30.000 یورو یا 50.000 دلار می باشد.
  • اعلامیه بیمه مسافرتی که توسط متقاضی امضا شده است.

7. . رزرو هتل برای سفر

8. لیست حقوق های دریافتی حداقل 6 ماه گذشته

9. صورت حساب شخصی یک سال اخیر متقاضی یا حداقل 6 ماه اخیر با مهر و امضای بانک (صورت حساب آنلاین بانکی قابل قبول نیست.)

10. رسید پرداخت مالیات بر درآمد (V-RTI) برای سه سال گذشته

12. گذرنامه:

  • گذر نامه باید حداقل سه ماه پس از پایان اقامت در اسپانیا اعتبار داشته باشد و حتما دارای دو صفحه ی خالی باشد.
  • برای درخواست ویزا نباید بیش از10 سال از تاریخ صدور گذرنامه گذشته باشد.
  • حداقل 2 صفحه ی آن خالی باشد.
  • فتوکپی تمام صفحات گذرنامه فعلی (از جمله صفحات خالی) و پاسپورت قدیمی (در صورت وجود).

برای متقاضیان خردسال:

  • در صورتی که متقاضی خردسال با یکی از والدین سفر می کند، اجازه نامه والد دیگر برای سفر کودک الزامی است.
  • فرم درخواست ویزای شینگن باید توسط والدین امضا شود.
  • در صورتیکه کودک به همراه کسی غیر از والدین خودش سفر میکند یا فقط یکی از والدین به سفر میرود، نامه رسمی موافقت والدین الزامی است.
  • کپی پاسپورت پدر و مادربا امضای خود آنها، توسط دفترخانه رسمی باید تایید شود.
  • مدارک مالی والدین.
  • تعهد نامه، نامه موافقت ، لیست مدارک مورد نیاز BLS باید توسط والدین امضا شده باشد.

برای دانشجویان و محصلان :

  • نامه اشتغال به تحصیل همراه کپی کارت شناسایی.

مشخصات عکس برای سفارت اسپانیا

توجه: عکس های که با مشخصات زیر مطابقت نداشته باشند، قابل قبول نخواهند بود.

مشخصات عکس برای ویزای اسپانیا

مشخصات عکس برای ویزای اسپانیا

لطفا عکسی که به تازگی گرفته شده است(مدت زمان آن بیشتر از 6 ماه نباشد) و قبلا در پاسپورت استفاده نشده است را ارائه دهید. عکس باید رنگی باشد و:

  • عکس در پس زمینه سفید گرفته شده باشد تا تضادی با زمینه داشته باشد و جزییات قابل تشخیص باشد.
  • عکس باید شفاف بوده و صورت در مرکز آن قرارگرفته شده باشد.
  • عکس در کاغذ معمولی عکاسی چاپ شده باشد.
  • گردی کامل صورت ، بدون لبخند (بدون عینک آفتابی، هر گونه کلاه ، مگر اینکه متقاضی چنین اقلامی را بخاطر اعتقاد مذهبی یا پیشینه ی قومی خود بپوشد).
  • لطفا عکس ها را به فرم درخواست ویزا ضمیمه کنید.

توجه: لطفا این دستورالعمل را به دقت دنبال کنید. اگر عکس فاقد شرایط ذکر شده باید، درخواست ویزای شما ثبت نخواهد شد. در مرکز درخواست ویزا BLS مکانی برای گرفتن عکس با مشخصات تعیین شده در نظر گرفته شده است.

 

ویزای کاری (ویزای تجاری) اسپانیا

این دسته از ویزا برای افرادی که مایل به اقامت در اسپانیا برای مدت حداکثر 3 ماه برای اهداف تجاری هستند (برای امضای قرارداد و غیره)، برای افرادی که مایل به اقامت در این کشور هستند، اجازه نمی دهد تا فعالیت های حرفه ای را انجام دهند.

متقاضی باید مدرکی مبنی بر اینکه او در این رده قرار دارد را ارائه دهد.

لیست مدارک ویزای تجاری اسپانیا (ویزای کاری)

1. فرم ها:

فرم درخواست ویزا
پر شده با قلم آبی و یا نسخه چاپی از فرم پر شده آنلاین.
امضا اصلی متقاضی در فرم درخواست باید وجود داشته باشد.
دو نسخه کپی از فرم درخواست پر شده.

لیست مدارک
لیست مدارک باید به صورت پشت و رو چاپ شود.

فرم تأیید

فرم اظهارنامه
2. عکس ها:

عکس جدید؛ اندازه: 4.5 در 5/3 سانتی متر
صورت و گوش ها باید 80 درصد عکس را پوشش دهند.
عکس باید متعلق به 6 ماه اخیر باشد.
زمینه عکس باید سفید باشد

3. نامه متقاضی:

هدف سفر
تاریخ سفر
تمام نامه ها باید شامل اطلاعات اشخاص همراه شامل اعضای خانواده، دوستان یا همکاران تجاری که به هدف مشترک سفر می‌کنند، باشد.

4. نامه اشتغال به کار

5. Invitation letter from the Spanish company in Spanish language or both in English and Spanish… Letters issued only in English will not be accepted. This will be an obligatory requirement.

6. Support letter from the Iranian company

7. بلیط سفر..

8. رزرو هتل برای سفر
9. بیمه مسافرتی:

بیمه شرکت طبق دستورالعمل اتحادیه اروپا میباشد.
بیمه باید حداقل 15 روز پس از زمان بازگشت به ایران معتبر باشد
حداقل پوشش بیمه 30.000 یورو یا 50.000 دلار می باشد.
اعلامیه بیمه مسافرتی که توسط متقاضی امضا شده است.

10. لیست حقوق های دریافتی حداقل 6 ماه گذشته

11. One year or at least six months personal bank statement with original signed and stamp of the bank (online bank statements are not acceptable).

12. سید پرداخت مالیات بر درآمد (V-RTI) برای سه سال گذشته
11. گذرنامه:

گذر نامه باید حداقل سه ماه پس از پایان اقامت در اسپانیا اعتبار داشته باشد و حتما دارای دو صفحه ی خالی باشد.
برای درخواست ویزا نباید بیش از10 سال از تاریخ صدور گذرنامه گذشته باشد.
حداقل 2 صفحه ی آن خالی باشد.
فتوکپی تمام صفحات گذرنامه فعلی (از جمله صفحات خالی) و پاسپورت قدیمی (در صورت وجود).
Old passport (if any).

For Minor Applicants:
In case the minor is travelling with either of the parents, affidavit from the other parent.
Schengen application form signed by both the parents.
No Objection Letter signed before a notary public by both the parents (if the minor is travelling with another person who is not the biological parents), or from the parent who is not travelling in favor of the other parent, allowing the minor to travel.
Passport copy of the parent(s) with their signature, attested before the notary public.
Financial documents of parents.
Sworn declaration, Declaration form, Authorization letter, checklist in favor of BLS International signed by BOTH parents.

 

 

برای دانشجویان و محصلان :
نامه اشتغال به تحصیل همراه کپی کارت شناسایی.
Invitation Letter from Spanish University /Institute- Admission Confirmation Letter.
Transactions of the fee payment.
Proof of sufficient economic means. Financial documents of parents must be accompanied by photocopy of the parent’s passports and a letter of responsibility

 

 



:: برچسب‌ها: تعیین وقت سفارت اسپانیا , ویزا اسپانیا , سفارت اسپانیا , اقامت اسپانیا , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afsaneh

مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت لهستان چیست ؟

برای دریافت وقت ویزای سفارت لهستان نیاز به مدارک زیر است

ارسال تصویر عکس صفحه اول پاسپورت به تلگرام 09031991712

تکمیل فرم مخصوص وقت سفارت لهستان به صورت کامل

وقت سفارت توریستی

مدارک مورد نياز جهت اخذ ویزا توریستی لهستان چیست ؟

  • پس از دریافت وقت سفارت توریستی لهستان مدارک زیر را باید همراه داشت باشد.
  • توجه داشته باشید فرمهاي درخواست ویزا باید بطور کامل پر و امضاء شوند.

(تمامي سئوالات بايستي بطور کامل جواب داده شود، نام پدر و نام مادر و نامهاي فاميل آنان، نام و نام فاميل همسر، تاريخ و محل تولد)

  • يک قطعه عکس جديد رنگي ( اندازه 5/3× 5/4 سانتیمتر، تمام رخ پشت سفيد)
  • پاسپورت حداقل سه ماه از تاريخ پايان رواديد شنگن اعتبار داشته باشد. فتوکپي پاسپورت ( صفحه 1 تا 5 گذرنامه جديد – و از صفحه 1 الي 10 پاسپورت قديمي).
  • فتوکپي از ویزا های قبلی که از سایر کشورها در طول سه سال گذشته چه در پاسپورت قدیم و چه در پاسپورت جدید ابتیاع شده، مخصوصا اگر ویزا شنگن باشد.
  • فتوکپی کارت شناسایی ( شناسنامه) (کلیه صفحات آن)
  • مدارک لازم جهت اثبات روابط متقاضیان ویزا :

شناسنامه(کارت شناسایی خانوادگی)

گواهی تولد

گواهی ازدواج

کارت تحصیلی

  • بلیط برگشت :

کپی رزرو بلیط با شماره ثبت رزرویشون مسافر (و یا شماره رزرویشون) برای مسیر ایران-لهستان-ایران

در زمانی که صدور ویزا قطعی میشود، اصل بلیط باید ارائه گردد- بلیط مسافرتی نباید برای بیشتر از مدت 90 روز اقامت در محدوده کشورهای شنگن باشد.

  • رزرو محل در هتل و تاییدید آن
  • هزینه تقاضای ویزا 60 یورو برای هر روادید میباشد هزینه های درخواست ویزا ( قابل برگشت نمیباشد)
  • صورتحساب بانکی ( تاریخ صورتحساب ها نباید از سه ماه کمتر باشد)
  • بيمه پزشکي مسافرت (حداقل پوشش بيمه مذکور مبلغ 30000 يورو و يا 50000 دلار آمريکايي باشد. پوشش بيمه جهت بازگشت به وطن در موارد نياز پزشکي، پوشش بيمه جهت کمکهاي پزشکي اورژانس در بيمارستانها) و کپی آن. این بیمه نامه باید جهت کلیه کشورهای عضو شنگن معتبر باشد.

وقت سفارت لهستان

وقت سفارت تجاری لهستان

مدارك مورد نیاز جهت دريافت روادید تجاری چیست ؟

“علاوه بر مدارک اصلی”

دعوتنامه تجاری از شركت لهستانی

از طريق فاكس شماره بسفارت ارسال گردد

مدارك لازم جهت دريافت رواديد بازدید

دعوتنامه رسمی از کشور لهستان

مدارك لازم جهت دريافت ویزا شرکت در كنگره

دعوتنامه از كنگره

حواله پرداخت هزينه ثبت نام و اقامت در کنگره – یا مجوز پرداخت درمحل on site

مدارك لازم جهت دريافت رواديد بارگیری یا تخلیه بار در لهستان

علاوه بر مدارک اصلی

معرفي نامه شركت حمل و نقل

دعوتنامه از شركت لهستانی جهت بارگيري يا تخليه بار

 

سوالات متداول برای وقت سفارت لهستان

1 . آیا تمامی مدارک باید تایید امور خارجه و دادگستری باشند ؟

ج: فقط شناسنامه و کارت ملی باید تاییدات کامل داشته باشد باقی مدارک ترجمه عادی کفایت می کند.

2. آیا هر فردی باید فرم جداگانه پر کند یا بچه ها همراه فرم پدر و مادر هستند ؟

ج. هر شخص باید فرم جداگانه و مدارک کامل و جدا داشته باشد.

3. آیا حتما ورود باید لهستان باشد ؟

ج. بله و اینکه باید بیشترین مدت زمان اقامت در لهستان باشد.

4. آیا ترجمه ها باید به انگلیسی باشد ؟

ج. بله.

5. آیا حتما باید دعوتنامه داشته باشیم برای ویزا توریستی ؟

ج. خیر با رزرو هتل میتوانید اقدام کنید.

6. آیا لزومی به حضور خود شخص برای تحویل مدارک است ؟

ج. بله تمامی افراد بالای 12 سال برای تحویل مدارک باید حضور داشته باشند (کودکان زیر 12 سال الزامی برای حضورشان نمی باشد).

7. فرم درخواست ویز را از کجا باید تهیه کنیم ؟

ج. باید فرم و وقت به صورت انلاین داخل سایت گرفته شود (لطفا در خصوص دریافت فرم به سفارت مراجعه نکنید).

8. چند بار امکان پر کردن فرم هست ؟

ج. هر شخص تنها اجازه دارد 1 بار فرم را پر کند و بعد از پر کردن و ثبت شدن امکان هیچ گونه تغییر و جابجایی و کنسلی نمی باشد اگر خواستار تغییر وقت هستید باید منتظر باشد تا از وقت گرفته شده 24 ساعت بگذرد و مجدد اجازه دارید که فرم را پر کنید.

9. نتوانستیم فرم را پرینت بگیریم چه باید کرد ؟

ج. اگر بعد از ثبت شدن به هر دلیلی نتوانستید پرینت فرم را داشته باشید بعد از 24 ساعت به آدرس ایمیل که داخل فرم ارایه دادید ارسال میشود. و یا اگر نتوانستید ثبت کنید باید مجدد فرم پر کنید.

 



:: برچسب‌ها: وقت سفارت لهستان , ویزا لهستان , لهستان , مدارک ویزای لهستان , سفارت لهستان ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afsaneh

 

مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس:

شما مسافرین محترمی که قصد سفر به کشور انگلیس را دارید می توانید از خدمات مجموعه ویزا پارت استفاده کرده و در سریع ترین زمان ممکن، اقدام به اخذ وقت سفارت انگلیس، نمایید. بدین منظور کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. تماس با مجموعه ویزا پارت به شماره 09031991712 یا 86043219-86044395
  2. ارسال مدارک لازم از طریق تلگرام به شماره 09031991712
  3. تعیین وقت سفارت توسط ما
  4. واریز مبلغ تعیین شده توسط شما
  5. ارسال وقت سفارت کشور مربوطه توسط ما

 

انواع وقت سفارت انگلیس

1. وقت سفارت توریستی انگلیس

وقت سفارت انگلیس

جهت درخواست ویزا برای تقریبا تمامی سفارتخانه‌ها نیاز به وقت قبلی می‌باشد و متقاضیان جهت تحویل مدارک انجام مصاحبه، و انگشت‌نگاری بایستی در روز تعیین شده به سفارت مراجعه نمایند. هر سفارت‌خانه سیاست‌های خاص خود را برای ارائه وقت سفارت به کار می‌بندد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی انگلیس:

اصل پاسپورت فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ مسافرت به انگلستان و اصل پاسپورت های قبلی.

یک نسخه تکمیل شده فرم آنلاین درخواست روادید به همراه برگه تاییدیه وقت و تاییدیه واریزی وجه سفارت انگلستان که توسط این مرکز انجام پذیر است.

2قطعه عکس 4.5 * 3.5
اصل و یا کپی دعوتنامه معتبر و در صورت نداشتن رزرو هتل در انگلستان
اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج
اصل و ترجمه رسمی شناسنامه

اصل و ترجمه رسمی مدارک شغلی مربوطه از قبیل (گواهی اشتغال به کار که در آن در مورد تاریخ درخواست مرخصی ذکر شده باشد و اینکه آیا این مرخصی با حقوق میباشد یا خیر، جواز کسب، پروانه فعالیت، کارت بازرگانی، لیست بیمه 6 ماه آخر، برگه مالیاتی پرداخت شده، کارت پرسنلی حکم کارگزینی، حکم بازنشستگی، کارت بازنشستگی، پروانه مطب، کارت مهندسی، کارت دانشجویی و…)

**در صورت کامل نبودن مدارک شغلی خود از مدارک شغلی همسر هم می توانید استفاده نمایید.

مدارک میزبان در انگلستان (دعوتنامه به همراه کپی پاسپورت و مدارک اقامتی دعوت کننده، پرینت حساب بانکی، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار با ذکر درامد، فیش حقوقی، سند ملکی ملک محل اقامت در انگلستان یا اجاره نامه، آخرین برگ مالیاتی پرداخت شده، قبوض پرداختی از قبیل آب برق و گاز و…)

وقت سفارت کانادا

2. وقت سفارت تحصیلی انگلیس

وقت سفارت انگلیس

دانش آموزان و دانشجویان علاقه مند به تحصیل در انگلیس می بایستی قبل از هر گونه اقدامی کلیه شرایط مربوط به ویزای تحصیلی انگلیس را مطالعه کرده و مدارک مورد نیاز سفارت را هنگام درخواست ویزا به سفارت ارائه نمایند. دانشجویان ایرانی مایل به تحصیل در انگلستان می بایستی حداقل ۲ ماه قبل از شروع دوره برای ویزای تحصیل در انگلستان اقدام کنند. توجه داشته باشید به دلیل تعطیل بودن سفارت انگلیس در ایران درخواست ویزا از سفارت انگلستان در کشور امارات و ترکیه صورت می گیرد. در هنگام درخواست ویزای انگلستان به دلیل انگشت نگاری و انجام مصاحبه حضور فرد متقاضی در سفارت الزامی می باشد. توصیه می شود در هنگام درخواست ویزای تحصیل در انگلستان دانش آموزان و دانشجویان می بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را به زبان انگلیسی ترجمه کرده و در دو نسخه اصل و کپی همراه داشته باشند. پس از درخواست ویزا انگلستان از سفارت مربوطه متقاضی می بایستی حداقل به مدت دو هفته منتظر اعلام نتیجه ویزا باشد.

مدارک مورد نیاز وقت سفارت انگلیس:

تکمیل فرم درخواست به صورت آنلاین
گذرنامه معتبر با داشتن حداقل یک برگ کامل سفید. گذرنامه های گذشته در صورت وجود.
دو قطعه عکس پاسپورتی، 45 در 35 میلیمتر. ضمینه روشن، بدون روتوش و لبخند و سایه و یا کلاه و ترجیحا بدون عینک. عکس نباید بیشتر از 6 ماه گذشته گرفته شده باشد.
مدارکی که در CAS ذکر شده.
مدارک مالیCAS Number چیست؟ (CONFIRMATION OF ACCEPTANCE FOR STUDIES NUMBER) شماره ای است که توسط دانشگاه یا موسسه ی مورد تایید UKBORDER برای فرد درخواست کننده پس از دادن پذیرش به دانشجو صادر میشود. این شماره صرفا به صورت الکترونیکی صادر میشود و باید در اپلیکشن فرم نوشته شود.چه مدارکی در cas قید میشوند؟هر مدرکی که توسط آن کیفیت اموزشی متقاضی سنجیده شده باشد و توسط ان مدارک به متقاضی پذیرش داده شده باشد مدارکی همانند ریز نمرات، مدرک تحصیلی، نمرات آیلتس و غیره.لازم به ذکر است که هیچ مدرک موقتی مورد قبول سفارت نیست. تمامی مدارک باید اصل باشند. در صورت فارسی بودن نیاز به ترجمه دقیق دارند.تمامی مدارک غیر انگلیسی نیاز به ترجمه دارند. ترجمه باید توسط دارالترجمه ی رسمی صورت گرفته باشد. مدارک برای ویزای انگلیس نیازی به تاییدیه ی دادگستری و وزارت خارجه ندارند. نام و مهر مترجم، امضای مترجم، ادرس و تلفن تماس مترجم، تاریخ ترجمه بر روی مدارک الزامی است.

3. وقت سفارت دیدار اقوام انگلیس

ویزای دیدار اقوام انگلیس برای متقاضیانی است که می خواهند برای دیدار اقوام ، دوستان و آشنایان وارد انگلستان شوند. به طور کلی ویزاهای ویزیتور 6 ماه اعتبار دارند و به صورت Multiple صادر می گردند، یعنی متقاضی میتواند در طول اعتبار ویزا چندین بار وارد انگلستان شود. ویزاهای ویزیتور 1، 2، 5 و 10 ساله هم صادر می گردند. در ویزای ویزیتور موارد متعددی توسط سفارت بررسی میشود که از مهمترین آنها می توان به بررسی شرایط مالی، خانوادگی و اطمینان از ترک خاک انگلستان پیش از اتمام مهلت ویزای انگلیس اشاره نمود.
افسران ویزا باید در مورد توانایی مالی متقاضیان در مورد تامین مخارج سفر به انگلستان، هزینه های اقامت، اسکان و هزینه های دیگر قانع شوند. درنتیجه باید اطلاعات و مدارک کامل و کافی در مورد توانایی مالی متقاضیان آماده و ارائه شود. افسران ویزا سابقه مهاجرتی، شرایط خانوادگی و کاری متقاضیان را در نظر میگیرند. تاریخچه سفر متقاضیان به کشور انگلستان، کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا، استرالیا و… از نکات مثبت پرونده محسوب می گردد. به طور کلی ویزای ویزیتور شرایط ساده ای برای متقاضیان داخل ایران ندارد. به همین دلیل ما بعد از ارزیابی شرایط متقاضیان راهنمایی های لازم را در خصوص ارائه مدارک به سفارت می نماییم.
وقت سفارت انگلیس
 
 
 


:: برچسب‌ها: وقت سفارت انگلیس , ویزا انگلیس , انگلیس , مدارک ویزای انگلیس , سفارت انگلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afsaneh

نحوه گرفتن وقت سفارت نروژ چیست ؟

برای تعیین وقت سفارت نروژ می توانید با مجموعه ویزا پارت به شماره 09031991712 یا 86043219 و 86044395 تماس حاصل فرمایید.

تعیین وقت سفارت نروژ بصورت آنلاین چگونه است ؟

جدید ترین و سریع ترین روش دریافت وقت سفارت ، روش آنلاین می باشد که مجموعه ویزا پارت با استفاده از این روش در کم ترین زمان ممکن اقدام به اخذ وقت سفارت نروژ می کند.برای دریافت وقت سفارت یونان بصورت اینترنتی با شماره های 09031991712 یا 86043219 و 86044395 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: وقت سفارش نروژ ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afsaneh

وقت سفارت جمهوری چک در تهران

قبل از اینکه ابتدا وقت خود را در یکی از سفارتهای حوزه شینگن بگیرید باید به تاریخ دعوتنامه خود (چنانچه دعوتنامه دارید) دقت نمائید و بعد وقت خود را اپلای کنید، اگر تاریخ دعوتنامه حدودا 3 هفته دیگر باشد ممکن است سفارت به شما وقت 2 ماه دیگه یا 1 ماه دیگه بدهد که در این صورت دعوتنامه شما باطل خواهد شد چون به موقع وارد سفارت نشدید. در صورتی که شما از طرف یکی از بستگانتان در خارج از کشور تقاضای دعوتنامه میکنید حتما تاریخ سفر را 2 ماه بعد از آن لحظه که دعوتنامه دست شما خواهد رسید انتخاب کنید.

دریافت وقت سفارت چک

برای درخواست وقت سفارت چک شماره های 09031991712 یا 02186043219 و 02186044395 تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: وقت سفارت چک ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()